Najaarsvergadering

stembureau.jpgdonderdag 15 november 2018 20 00

Bestuursvergadering Provinciale Unie

Geacht ChristenUnie-lid,

We nodigen u graag uit voor de algemene ledenvergadering op donderdag 15 november. Het is voor de provinciale ChristenUnie Zuid-Holland een belangrijke avond. De verschillende kandidatenlijsten voor zowel de Provinciale Statenverkiezing als de Waterschapsverkiezingen van 20 maart 2019 zullen worden vastgesteld.

Het belooft een interactieve en informatieve avond te worden waarin bijna alle aspecten van de Provinciale politiek de revue passeren. De voorzitter van de selectiecommissie, de heer Klaas Tigelaar, zal een toelichting geven en de voorgestelde lijsttrekkers komen aan het woord.

Het verkiezingsprogramma zoals opgesteld door de programmacommissie onder leiding van de heer Jacco Schonewille komt aan de orde. U heeft de mogelijkheid om hier aan bij te dragen of wijzigingen voor te stellen door het tijdig in te dienen van eventuele wijzigingsvoorstellen.  Het verkiezingsprogramma wordt u begin volgende week toegestuurd. Kortom als betrokken ChristenUnie lid kunt u op deze avond uw invloed voor de komende Staten en Waterschaps periode uitoefenen.

We zien uit naar een interessante en belangrijke avond waarop we zoveel mogelijk leden hopen te begroeten.

Wij stellen uw aanwezigheid zeer op prijs en kijken ernaar uit om u op donderdag 15 november te ontmoeten in het Kruispunt, Stationsstraat 12 te Waddinxveen. De vergadering begint om 20.00 uur.

Vanaf 19.30 is er inloop en ontvangst met koffie.

Reacties op 'Najaarsvergadering'

Log in om te kunnen reageren op nieuwsberichten.