Berichten geschreven door Steven Datema

1. Bussen
    Door Steven Datema op 14 juni 2023

Steven Datema: "Stop de verschraling van het ov!

Tijdens de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen was de verschraling van het Openbaar Vervoer, met name in de landelijke gebieden, een belangrijk thema. Het Openbaar Vervoer is een levensader die stad en platteland verbind. Het OV verbindt mensen met elkaar, is onmisbaar om school en werk bereikbaar te houden en zou een basisvoorziening moeten zijn. We zien bijvoorbeeld in Stad aan het Haringvliet wat het verdwijnen van een buslijn doet met de gemeenschap.

2. Statenzaal
    Door Steven Datema op 24 maart 2023

Verkenningen nieuw provinciebestuur gestart, Steven Datema: "geen tekentafel, maar keukentafel"

Deze week is Fred Teeven gestart als verkenner om te komen tot een nieuw provinciebestuur voor Zuid-Holland. Donderdag 23 maart gingen Steven Datema en Djoeki van Woerden met hem in gesprek over de verkiezingsuitslag en de visie van de ChristenUnie op de toekomst van het provinciebestuur.

3. Werkbezoek Mosselman
    Door Steven Datema op 18 februari 2023

In gesprek met boeren op Goeree-Overflakkee

Op vrijdag 17 februari bezochten Steven Datema en Pieter Grinwis Goeree-Overflakkee. Ze bezochten boeren die met hun bedrijf investeren in duurzame, toekomstbestendige landbouw.