Nieuwsbrief Vizier

Vizier is de digitale nieuwsbrief van de Statenfractie ChristenUnie & SGP Zuid-Holland. Het is een co-productie, waaraan zowel de ChristenUnie- als de SGP-leden van de Statenfractie een bijdrage leveren. Vizier verschijnt vijf keer per jaar per e-mail. Sinds juli 2020 verschijnt deze niet meer op papier per post.

De eerstvolgende nieuwsbrief Vizier verschijnt medio mei 2022.

U kunt via Mijn ChristenUnie* zelf beheren welke nieuwsbrieven u wilt ontvangen en welke niet. U kunt zich daar ook afmelden voor de nieuwsbrief Vizier Zuid-Holland.

Adres- of contactgegevens kunt u via Mijn ChristenUnie* wijzigen. Of per e-mail doorgeven aan het landelijk partijbureau van de ChristenUnie.

Geïnteresseerd?

Bent u nieuwsgierig geworden naar ons fractieblad? Meldt u dan aan via het formulier elders op deze pagina!

Eerdere uitgaven treft u hieronder aan in het archief. Deze kunt u downloaden in PDF.

* Uw gebruikersnaam voor Mijn ChristenUnie heeft u van het Partijbureau ontvangen. U kunt via https://wachtwoord.christenunie.nl zelf uw inloggegevens opvragen. Vul in het eerste veld uw gebruikersnaam in, of als u die niet weet in het tweede veld uw e-mailadres. In de e-mail die u ontvangt staat uw gebruikersnaam en een link naar de website. Klikt u daar op dan kunt u zelf een wachtwoord invullen.

Vizier (digitale nieuwsbrieven)

Vizier Archief (downloads)